User
Pass
2FA

dudas con la migracion

Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> WoW Freakz - Legion -> International Zone -> Spanish
Author Message103
henriavq

[Mentally Stable]

Status: Offline
(since 30-01-2019 13:38)

Post Posted: 27-12-2018, 07:28:42 | Translate post to: ... (Click for more languages)

buenas tardes/noches, mi duda es sobre las monturas y logros, no entendi bien en la informacion dada en el foro, pero quisiera saber si mis logros me los pasaran despues de un pequeño tiempo, al igual que mis monturas y mascotas ya que yo solo juego por todo lo que he conseguido con el personaje... en caso contrario quisiera saber si hay un modo de poder transferir al menos mis monturas y compañeros , gracias por su comprension y tiempo...

acabo de migrar el 26/12/2018, mi personaje es henriavq en legion

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
kpasa

[Mentally Stable]

Status: Offline
(online 1 week ago)

Votes: 3

Post Posted: 29-12-2018, 02:26:40 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Hola,
"If I transfer my character here, can I have the exact gear/mounts/etc from my old server?
No, you will get the gear specified above and your mounts will be specific for your class / faction / race, fly and ground."
Ahí trata de decir que no se pasaran nada de logros ni monturas, obtendrás todo lo que se especifica en la parte de arriba de "Transferencia única"

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> WoW Freakz - Legion -> International Zone -> Spanish  

The time now is 22-11-2019, 18:22:35
Copyright info

Based on phpBB ro/com

I forgot my password

This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x